Česká energie pro váš život
Dodavatel plynu a elektřiny pro domácnosti, podnikatele a velkoodběratele

Tři důvody proč si vybrat LAMA energy:

  • LAMA dodává výrazně levnější plyn než RWE a jiní velcí dodavatelé
    V segmentu domácností LAMA energy a. s. garantuje cenu komodity vždy o desítky procent levněji, než je cena největšího dodavatele v regionu. Začínali jsme v roce 2007 se slevou 7,5% a v roce 2012 jsme byli až o 24% levnější než RWE. LAMA je a vždy bude levnější. 
  • LAMA je renomovaný dodavatel plynu s těžbou v České republice
    Zhruba 25% našich dodávek plynu pokrýváme vlastní těžbou plynu na Jižní Moravě. To nám umoňuje držet ceny dlouhodobě níže navzdory výkyvům na energetické burze, což je záruka, kterou Vám žádný jiný alternativní dodavatel energie neposkytne.  
  • LAMA jedná se svými zákazníky férově a transparentně
    Plyn budeme v České republice těžit a prodávat ještě několik desítek let - z tohoto důvodu máme zájem o dlouhodobě spokojené klienty, kteří mají v nás plnou důvěru: V našich smlouvách proto žádné skryté či manipulativní aktivační poplatky nenajdete. Vy tak získáte levnou energii a my dlouhodobě spokojeného zákazníka!

Další často kladené dotazy

  • Kdy můžu odstoupit od smlouvy se stávajícím dodavatelem?
    Smlouvu se současným dodavatelem může zákazník dle platné legislativy předčasně, bezplatně a bez uvedení důvodu ukončit, zvýší-li jeho stávající dodavatel cenu nebo jednostranně změní jiné smluvní podmínky. Pokud jste s námi uzavřeli smlouvu, pohlídáme Vám ceníky a obchodní podmínky Vašich dodavatelů a v případě zvýšení ceny či změně obchodních podmínek Vaši smlouvy okamžitě odstoupíme. Našim zákazníkem se tak stanete do několika málo týdnů. O všem Vás samozřejmě budeme dopředu informovat.
  • Jaká bude cena plynu od LAMA energy a. s.?

    Stejně jako u ostatních dodavatelů aktualizuje LAMA energy a.s. své ceníky čtvrtletně. LAMA energy a. s. zákazníkům z řad domácností garantuje výrazně nižší cenu energií, než je cena dominantního dodavatele v dané lokalitě. Aktuální výši úspory vůči Vašemu dodavateli zjistíte na kalkulačce ZDE.

  • Jak dokáže být LAMA vždy levnější než ostatní společnosti?

    V segmentu domácností LAMA energy a. s. garantuje cenu komodity vždy levněji, než je cena největšího dodavatele v regionu. Tuto cenu dokážeme garantovat díky tomu, že zhruba 25% dodávek plynu pokrýváme z vlastní těžby v České republice, 50% výhodnou koupí plynu na energetické burze v období, kdy je plyn nejlevnější a pouze 25% pokrývají dodávky plynu z Ruska.

  • Jak často můžu změnit dodavatele plynu?

    Zákazníci kategorie domácnosti mohou změnit svého dodavatele v souladu se smlouvou o dodávkách plynu uzavřené se současným dodavatelem.

  • Budu platit nějaké poplatky za změnu dodavatele plynu?

    Pokud si vyberete naši společnost, žádné poplatky neplatíte, naopak naše společnost vyřídí zdarma veškeré náležitosti spojené s přechodem od Vašeho stávajícícho dodavatele.  

  • Vyplatí se mi zůstat u společnosti LAMA energy a. s.?

    Ano, LAMA energy je součástí kapitálově silné skupiny, která plyn sama těží na jižní Moravě a nejsme tudíž závislí pouze na zahraničních dodávkách. Nenabízíme proto žádné sezónní slevy, ale dlouhodobě nízkou a výhodnou cenu o několik desítek procent nišší než cena dominantního dodavatele ve Vašem regionu. Navíc chováme se k naším zákazníkum férově - nevymýšlíme si žádné skryté poplatky a další finty. 

  • Musím ukončit smlouvu se současným dodavatelem plynu?

    Smlouva se současným dodavatelem plynu musí být ukončena, a to v souladu s jejími podmínkami. Pokud se nebudete chtít starat o nic, vyřídíme vše za Vás. Sdělíte nám název Vašeho současného dodavatele plynu a udělíte nám plnou moc k provedení veškerých právních úkonů spojených se změnou dodavatele plynu.

  • Jak zjistím datum platnosti a účinnosti smlouvy?

    Datum platnosti Smlouvy nastane datem podpisu smluvních stran. Datum účinnosti Smlouvy nastane následující kalendářní den po dni ukončení smlouvy s předcházejícím dodavatelem plynu.

  • Jaké technické změny musím udělat v případě změny dodavatele plynu?

    V případě změny dodavatele plynu nemusíte provádět žádné technické změny, vše zůstává tak, jak máte nyní u současného dodavatele plynu. Plynovod a plynoměr je v majetku příslušného provozovatele distribuční sítě (PDS), který ze zákona poskytuje regulované služby všem dodavatelům plynu za stejných podmínek.

  • Co mám dělat, když mám poruchu na plynoměru?

    Volejte pohotovostní linku příslušného provozovatele distribuční soustavy (PDS) - pro celou ČR platí telefonní číslo 1239. O této skutečnosti nás prosím informujte prostřednictvím naší telefonní linky (840 111 310).