Důvody proč si vybrat LAMA energy:

LAMA je renomovaný dodavatel plynu s těžbou v České republice

Část našich dodávek plynu pokrýváme vlastní těžbou plynu na jižní Moravě. To nám umožňuje držet ceny dlouhodobě níže navzdory výkyvům na energetické burze a zároveň zajišťovat bezpečnost dodávek.

LAMA jedná se svými zákazníky férově a transparentně

Plyn budeme v České republice těžit a prodávat ještě několik desítek let - z tohoto důvodu máme zájem o dlouhodobě spokojené klienty, kteří mají v nás plnou důvěru: V našich smlouvách proto žádné skryté či manipulativní aktivační poplatky nenajdete. Vy tak získáte levnou energii a my dlouhodobě spokojeného zákazníka!

Další často kladené dotazy

Kdy můžu odstoupit od smlouvy se stávajícím dodavatelem?
Smlouvu se současným dodavatelem může zákazník dle platné legislativy předčasně, bezplatně a bez uvedení důvodu ukončit, zvýší-li jeho stávající dodavatel cenu nebo jednostranně změní jiné smluvní podmínky. Pokud jste s námi uzavřeli smlouvu, pohlídáme Vám ceníky a obchodní podmínky Vašich dodavatelů a v případě zvýšení ceny či změně obchodních podmínek Vaši smlouvy okamžitě odstoupíme. Našim zákazníkem se tak stanete do několika málo týdnů. O všem Vás samozřejmě budeme dopředu informovat.

Jaká bude cena plynu od LAMA energy a. s.?

Stejně jako u ostatních dodavatelů aktualizuje LAMA energy a.s. své ceníky minimálně jednou za rok.

Jak často můžu změnit dodavatele plynu?

Zákazníci kategorie domácnosti mohou změnit svého dodavatele v souladu se smlouvou o dodávkách plynu uzavřené se současným dodavatelem.

Budu platit nějaké poplatky za změnu dodavatele plynu?

Pokud si vyberete naši společnost, žádné poplatky neplatíte, naopak naše společnost vyřídí zdarma veškeré náležitosti spojené s přechodem od Vašeho stávajícícho dodavatele.

Vyplatí se mi zůstat u společnosti LAMA energy a. s.?

Ano, LAMA energy a.s. je součástí kapitálově silné skupiny, která plyn sama těží na jižní Moravě a nejsme tudíž závislí pouze na zahraničních dodávkách. Nenabízíme proto žádné sezónní slevy, ale dlouhodobě výhodnější cenu. Navíc se k našim zákazníkům chováme férově - nevymýšlíme si žádné skryté poplatky a další finty.

Musím ukončit smlouvu se současným dodavatelem plynu?

Smlouva se současným dodavatelem plynu musí být ukončena, a to v souladu s jejími podmínkami. Pokud se nebudete chtít starat o nic, vyřídíme vše za Vás. Sdělíte nám název Vašeho současného dodavatele plynu a udělíte nám plnou moc k provedení veškerých právních úkonů spojených se změnou dodavatele plynu.

Jak zjistím datum platnosti a účinnosti smlouvy?

Datum platnosti Smlouvy nastane datem podpisu smluvních stran. Datum účinnosti Smlouvy nastane následující kalendářní den po dni ukončení smlouvy s předcházejícím dodavatelem plynu.

Jaké technické změny musím udělat v případě změny dodavatele plynu?

V případě změny dodavatele plynu nemusíte provádět žádné technické změny, vše zůstává tak, jak máte nyní u současného dodavatele plynu. Plynovod a plynoměr je v majetku příslušného provozovatele distribuční sítě (PDS), který ze zákona poskytuje regulované služby všem dodavatelům plynu za stejných podmínek.

Co mám dělat, když mám poruchu na plynoměru?

Volejte pohotovostní linku příslušného provozovatele distribuční soustavy (PDS) - pro celou ČR platí telefonní číslo 1239. O této skutečnosti nás prosím informujte prostřednictvím naší telefonní linky (840 111 310).